Sista minuten hemklickning

2010-05-24 @ 15:36:38 My life in words Permalink
Internet pajade här i några dagar pga blixten. Men jag har ändå inte haft tid med att blogga, vilket jag faktiskt är glad för. Det betyder ju att jag har så mycket bättre för mig än att sitta inne vid datorn.

Idag så har jag jobbat. Som jag gjorde i fredags och lördags också. Helgen har annars vart lygn och mysig. Jag och Oscar hade vart tillsammans i 2år och 2 månader igår. Och mer sdka det bli ♥

Just nu så håller jag på med att kolla runt på en klänning som jag ska ha på kvällen på min student, och så hitatde jag ett par skor, hehe. Det kommer bli en sista minuten hemklickning, helt klart!

Nu ska jag plugga matte, sen ska jag ut och springa innan älsklingen kommer hit och spenderar sin kväll och natt med mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0