Madeleine Henningsson

2010-05-18 @ 00:14:29 My life in words Permalink
Jag kn faktiskt inte sova, har fullt med tankar i huvudet som tydligen vill komma fram just nu.
Anledningen kan också vara att jag inte har någon mysig och varm kropp här brevid som bara sprudlar kärlek. Det är lycka.

Men min finaste Madeleine har roat mig hela kvällen med sms. Hur ska jag klara mig utan att se henne varje dag? och resten av klassen? 3a är bäst och jag kommer sakna er så himla mycket, men snart är vi bara minnen :'(

m.e
- varför tänker du på mig just nu och pillar på dig själv?
m.h - Jo det ska jag berätta för dig! Du är så fantastiskt snygg och har ett leende som får mig att drunkna. Ditt skratt är fantastiskt att höra och hela du sprudlar av glädje som får mig glad somen sommardag. Därför ligger jag här i min ensamhet och pillar på mig själv och tänker på dig
.

Kan jag säga mer än att jag har en underbar vän som jag älskar så in i norden och det hoppas jag hon vet.
Resten av konversationen är off limit för det blev lite dirty ;)



Kommentarer
Postat av: dirty girl..

Hahaha! <3 jag älskar dig min käraste Matilda! kommer att sakna så in i bomben!

2010-05-18 @ 00:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0