m a t e m a t i k

2010-05-16 @ 20:00:05 My life in words Permalink
Denna långhelg har spenderats med Oscar, vi harhaft det sjukt mysigt och jag är förälskad.
Vi harvart här hemma, och hos hans mamma. Vi har lekt med Ängla, umgåtts med Ida och Calle - hyrt film, haft myskväll. Ätit gott. Jag har vart i centrum och köpt glass och godis med Ängla medens Oscar klippt sig OSV.
= underbar helg.
Jag känner att jag lever.

Nu tillbaka till verkligheten. Det är 19 dagar kvart till studenten(!!!) och jag har massor kvar i skolan känner jag. Så nu så ska jag plugga matte, jag måste verkligen klara denna kurs. Den ger mig magsår. Haha. Och senare så blir det hemmamys med familjen.

Mer uppdatering kommer i sinom tid. Puss


Kommentarer
Postat av: J e n n y

(det går inte att kommentara inlägget under)

MEN... jag förstår precis hur det är och hur du känner. det var samma sak med joakim förra året och sen dess har det vart så himla mycket bättre :) SKÖNT att det löste sig gumman <3

2010-05-17 @ 10:18:50
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0