hets

2010-05-26 @ 19:51:10 My life in words Permalink
Idag så har jag fart och flängt hela dagen. Jobbat på 3 jobb har jag också hunnit med.
Gruppboendet 9-12, Ålerdomshemmet 12.30-16 30, och kickboxningspasset 18-19.

Phhh, men nu är jag hemma. Men inte ro - ingen vila. Snart så är det dags för mat och efter det så ska jag plugga matte tills jag spyr. Jag har nationella imorgon och jag sa ta mig tusan klara det!

Jag är så stressad inför studenten, helt sjukt. Jag kan knappt sova om nätterna. Jag har fortfarande läxor kvar eftersom jag prioriterat matten nu. Men imorgon och hela helgen blir PLUGG! Och ett litet avbrott då jag och oscar ska kolla eurovision med Elin och Russin. Ska bli super mys :)



Kommentarer
Postat av: aaaaaaaaaaa

men åk ej!

2010-05-26 @ 22:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0