g o o d m o r n i n g

2010-05-18 @ 08:33:20 My life in words Permalink
Hejsan hoppsan. Här sitter jagtom i magen. Är inte sugen på frulle, men jg är hungrig. HM!

Idag så ska klassen åka gocart, sen slutar vi. Jag gillar allt min skola riktigt mycket ibland. Men innan ska jag få skjuts till coop avfarfar och göra några ärenden där :)

Vid 3-22 idag så ska jag jobba. Egentligen behöver jag plugga men det får jag tajma in imorgon innan och efter jobbet. Livet är allt hårtibland. Hehe.

Nu skajag göra mig helt klar iallafall. Hoppas ni får en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: Katrin

Ha det så kul på gocarten Madde! Kramar/Katrin. :D

2010-05-18 @ 10:53:23
URL: http://qatie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0