Bert och Änlga

2010-05-29 @ 11:20:08 My life in words Permalink
Igår var det somsagt utgång. Grillningen var mysig, men en aning stressad. Men alltid kul med tjejerna.

När vi väl kom ut så var det dött, och det blev inte bättre. Jag blev lite ledsen att de flesta tjejerna drog hem eftersom att detta typ var den sista gången innan skolavslutningen som vi kan ses såhär.
Men jag förstår dom, det var ju inte roligt, men hade alla stannat så hade vi nog fått kul tillsammans. Men men.

Nu är jag barnvakt åt Ängla. Hennes kusin kommer snart också, och så kommer även Camilla hem om ett tag-'.
Jag och ängla kollar på Bert - den sista oskulden just nu. Det känns som en kanon fim för en 4 åring. Men hon vägrar att byta.

såhär mysig är skruttan just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0