B T S

2010-05-16 @ 22:19:06 My thoughts Permalink


Jag har nyss tittat på BTS och egentligen förstår jag mig inte på alla som stör sig på hur hon beter sig i pogrammet?
Visste hon beter sig dåligt, men vem trodde hon skulle bete sig annorlunda bara när hon är med i showen? Det trodde verkligen inte jag iallafall. Hon har skrivit massa skit om både Bella och Tyra så klart hon skäms och beter sig som vid bloggen då?

Hon säger att kisse är en roll och det tror jag också. Eller egentligen hoppas för man ska inte bete sig som hon gör. Men jag är inte chockad över hennes beteende i showen som alla andra verkar vara.

Visst alla får ha en åsikt, men jag förstår inte varför alla orkar lägga energi på Kissie faktiskt, inget illa menat. Men vill hon förstöra sitt liv på att bete sig som hon gör så låt henne :)

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Jag använder två HAHA.

2010-05-16 @ 23:01:21
URL: http://lindaviola.tk
Postat av: Anonym

haha du la precis själv ner energi på henne genom att skriva detta inlägg ;)

2010-05-17 @ 11:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0