Vardags hjältar

2010-03-10 @ 16:06:25 My life in words Permalink
Vi fick sluta tidigare som tur var, så nu hinner jag landa innan jobbet vilket är skönt.

Jag har precis ätit havregrynsgröt eftersom jag var sjukt hungrig, och så kokar jag kaffe som strax är klar. Jag är så satans trött så skulle helst av allt vilja sova lite. Men icke då.
Jag måste nämligen plugga innan jobbet för efter vet jag att jag inte kommer orka, och när oscar kommer så vill jag inte plugga. Så jag gör det hellre nu.

Juste, idag när jag satt vid busshållsplatsen trött och tjurig så var det en tjej som satt brevid i ungeräf 20års åldern som frågade vart jag köpt mina jeans Hon tyckte att de var "sjukt snygga",  det sa hon ungefär 7 gånger. Haha..
Men det gjorde mig allt lite glad, hon var så snäll.
Tyvärr så kunde jag inte ge ett svar för jag fick dem i julklapp, men ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0