Tuesday

2010-03-23 @ 13:47:25 My life in words Permalink



Just nu så sitter jag i datasalen med klassen, eller en del av den.
Vi har just haft projekt lektion och vi fick reda på betygen, jag är nöjd med tanke på hur mycket jag hade i skolan när jag skrev den.

Efter skolan så ska jag kanske gymma eller så ska jag stanna och plugga matte. Tror att det blir matte faktiskt. Jag har prov på torsdag så det blir nog bäst så.

Jag ska ta fyra bussen härifrån för att mäta Oscar i stan. Då ska vi till honom, jag måste dock till stan en snabbis innan.
Hela kvällen kommer iallafall bestå utav mys, det är ju en speciell dag idag :) Vi ska nog även plugga lite.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0