Tisdag

2010-03-02 @ 16:27:07 My life in words Permalink
Igår var det jobb som gällde från 19-20. Det var endast två stycken där, fast vi hade roligt.
När vi var klara så duschade jag och sedan så började ag traska mot bussen. Det brukar vanligt vis ta 10 minuter att gå till busshållsplatsen, men igår tog det 35(!!!).
Anledningen till det var för att jag har öppna köttsår på mina hälar så det gör svinont att ha skor.

Efter många om och men så kom jag iallafall fram till Oscar, han hade köpt hem massa mys, så under hela kvällen så myste vi och tittade på Bröllopsfotografen. Grym film och en supermysig dag.

Idag så ar vi inte gjort något speciellt, bara degat och haftdet gosigt.

Ikväll blir det ingen träning eftersom att jag inte kan ha skor på mig. Men nu kommer Ängla och vill busa.

Senare så ska vi till Oscars mormor och morfar och äta för här renoveras köket =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0