Thousens bugs

2010-03-31 @ 16:31:11 My life in words Permalink

Jag håller just u på med mitt svenska tal i SvB som jag ska ha imorgon. Men hur jag än gör så blir det för kort. Jag tycker att jag är klar, men jag måste hitta på något mer att skriva.

Skolan idag var lugn, började med EngB och där var det slappt som vanligt, sen hade vi lunch och sedan redovisningar i religionen, jag hade om livets ord, vi hade allså om sekter.

Annars så kommer resten utav dagen och kvällen bli stressig. Jag ska få klart svenskan och träna på det, sen så ska jag jobba, komma hem igen och dår malin här, fixa oss och sedan så sk vi på Wendela hebbe's studentskiva. Mycket roligt :)

Imorgon har jag då redovisningen tidigt på morgonen, inte lika roligt. Men när jag är klar så får vi åka hem så det är ändå rätt soft :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0