Söndags mys

2010-03-21 @ 12:47:41 My life in words Permalink

Goddagens på er.
Jag har inte haft något speciellt bloggsug de senaste dagarna, och jag kan inte säga att jag fått det nu heller. Men u skriver jag iallafall :)

Helgen har spenderats mestandels med Oscar. I fredags så var vi här och tittade på let's dance med min familj och bara hade det mysigt. Lördagen började i Björkesta för att titta på hans lillesysters sammandrag. Hon var jätte duktig. Ängla var också med och kollade.
Efter ett tag så gick vi hem till Oscar och tog det lugnt och sådant innan henke kom. Vi gick nästan direkt ner till hallen igen och kollade på en kvalmatch. Tyvärr förlorade dem. Jag träffade även Malin, Bella och emma där. Och massa andra söta.

Efter matchen åkte jag hem hit. Vi hade gäster, eller våra kära grannar sovti vuxit upp med. Vi åt iallafall oxfilé och hade det super mysigt. Malin försökte även få ut mig men jag var inte alls taggad, så jag stannade hemma. Taggar tills fredag istället ;)

On ungefär en timme s får jag skjuts till Oscar igen. Han sover fortfarande, men det gör inget. Vi ska fira hans morfar tror jag. En myskväll blir det iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0