Sista dagen i skolan

2010-03-25 @ 08:33:49 My life in words Permalink
Godmorgon på er.
Idag är jag tidig i skolan. Jag och Oscar missade nämligen bussen, men tur som man har så skulle Oscars pappa åka nästan samtidigt, så han hämtade upp oss. Mycket snällt :)

Idag är det torsdag och det betyder helg efter denna skoldag, eftersom att jag är ledig imorgon. Så himla skönt.
Ikväll är det även träningsmatch och innan dess så ska jag nog på spinning.

Igår så fyllde mitt lilla hjärta Ängla år. Hon var helt i extas och super glad för allt hon fick. Av mig och Oscar så fick hon en pälsväst, den kan nog vart det sötaste jag sett. Hihi.

Det blev grymt mycket pluggande igår också, jag har nämligen matteprov idag så både jag coh oscar pluggade som tusan igår. Hoppas bara det går an, men det tror jag.

Nu så stör jag mig rejält på denna dator, den är helt blå?? Jag ska köpa lite kaffe och så innan resten av skolan kommer med bussen :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0