Mars 11, 2010

2010-03-11 @ 22:20:21 My life in words Permalink
Nu så har jag vart hemma ett tag. Jag har precis ätit upp mina fiskbullar, så sjuuukt gott.

Oscar åkte iväg till Visby idag för att spela sin sista seriematch och MorochFar åkte till Paris. Alla åker iväg men själv stannar jag här. Boring.

Idag så har jag vart i skolan. Sens stannade jag kvar för att plugga lite innan jag skulle iväg till gymmet, jag skulle änndå inte hunnit hem.
På gymmet så var jag på passet "styrka i grupp" och sen direkt efter det så begav jag mig till min söta Sara och drack kaffe och hade det mysigt innan vi for iväg på träning.

Just nu så är jag jätte trött, känns som jag somnar när som helst..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0