Långhelg

2010-03-18 @ 17:29:57 My life in words Permalink




Jag har nyss vaknat upp ur min koma. Somnade i princip direkt när jag kom hem. Mycket skönt.

Dagen har bara rullat på i vanlig takt. Hade bara svenska där vår söta lärare hade bakat till oss och så fick vi kaffe och te. Hon är bäst vår lilla Ingrid :)

Ikväll så är det träning, vi ska ha aerobic innan vi ska köra tvåmål. Låter som en riktig rolig träning - får hoppas att det blir så också.

Efter träningen så ska jag iallafall till Oscars pappa. Det var ett tag sen vi var där så det kommer bli gosigt :)

Imorgon så är vi lediga också. Blir alltså en långhelg, vilken är superskönt. Vi är lediga 7 fredagar samanlagt nu framöver. Om man räknar med lovet och sådant. Jag klagar inte


Kommentarer
Postat av: rebecka och tilda

nice blogg!:D

2010-03-18 @ 17:51:46
URL: http://mesheandus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0