Kanon helg

2010-03-01 @ 14:08:45 My life in words Permalink
Fredagen började med skola. Nykvarnsbussen krockade med en bil, så kom för sent. Fast det fanns inte så mycket att gör åt saken.
Vi hade iallafall naturkunskap i skolan, och sen så slutade vi.

Efter skolan så mötte jag up Elin på stan, där vi köpte presenter till Malin. Sen åkte jag till Oscar och myste och fixade mig innan jag for iväg till Malin. Där bjöds det på tacos och tjejmys. Det var riktigt roligt och lyckat, tack hjärtat ♥

När klockan blev mycket så började jag och Elin röra oss möt henne, hade en JÄVLIGT rolig bussresa med en störtskön busschafför. Mycket dans och HÖG musik i bussen, haha. Omvägar blev det också, men efter 1,5 timmes dans så kom vi hem.
Vi åt lasange och pratade massor innan vi somnade. Du är bäst!

När vi vaknade på lördagen så duschade vi och fixade vi oss innan Ruslan och Elins mammas släkt kom och firade Annika och Matte. Vi åt och hade det jätte trevligt.

Mami hämtade mig vid 3 tiden och då städade jag och pluggade lite innan vi fick gäster. Vi åt och sådant, och sen tog jag bussen till Malin igen. Där var även Jenny och Izabella. Vi snackade massor och drack och hade det trevligt innan vi drog ut mot the strip.

Sjukt rolig kväll som slutade hos min älskling. Hoppas du hade det kul också Malin :)

Söndagen bjöd på match, vinst för en gång skull och det var bra. Jag blev även matchens lirare så nu har jag massa tuggumi hemma, haha!

Resten av söndagen var det mys som gällde med min Oscar. Kunde ärligt talat inte blivit en bättre helg. Även fast jag fått stämbands inflammation och knappt kan prata. Haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0