Kalas för hela slanten

2010-03-27 @ 17:39:52 My life in words Permalink
Igår så var det två DM matcher där en blev lika och en blev förlust. Det sura var att jag trampade snett med foten den sista matchen så nu är den lindad. Men jag har nyss börjat stödja på den, så hoppas kunna spela imorgon. Jag ska låna Oscars fotskydd då.

Efter matcherna så var jag hos Oscar. Vi kollade på Tv och myste. Sen så spelade Oscar fifa och jag på gossip girl till det blev dags att sova.
Idag så vaknade vi vid halv elva och då städade vi och sådant. Vid två så började det rulla in folk för att fira Ängla. Hon var helt i extas och superglad.

Nu så är jag hemma iallafall. Jag vet inte vad jag ska hitta på, jag skulle ha gått ut ikväll men tack vare min fot så blir det hemmakväll. Inte fyskam alltid det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0