I väntan

2010-03-09 @ 13:26:55 My life in words Permalink

Favoritgodis: Lakrits och choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Ja, det är det.
Kläder just nu: Jeans, tunika och kofta
Musik just nu: Prat är det närmsta ljud
Sommarplaner: Jobba och kanske resa. Åka runt i Sveriga också om jag inte jobbar

Saft eller alkohol: Beror på tillfälle 
Hur många kuddar sover du med: 4 har jag i sängen. Oscar sover med 2 och jag en. Den 4:e hamnar alltid på golvet
Favoritväder: Sol och värme
Morgon- eller nattmänniska: Beror på
Sparare eller slösare: slösare, tyvärr.
Kommer du ihåg din första kärlek: Barndomskärlek ja. Min syssling, haha.
Tror du på mirakel: Visst kan de ske
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2
Bio eller promenad: Både och
Stjärntecken: Våg
Rädd för insekter?: Ja

Största svaghet: Tar åt mig för mycket
Det här är jag bra på: Vara glad?

Chips, morötter eller godis? Godis. Eller Gurka och dipp
Pizza eller hamburgare? pizza
Skriver du dagbok? Nej men blogg ju
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Ja, snart såå
Stökigt eller välstädat? Hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete :)
Är du rädd för blod? nej
Saltar du på maten?  nej
Gillar du att sjunga? Nja, är sämst så låter helst bli.
Anser du att du är stark? Haha.
Brukar du sola? Ja, ibland
Vad gör du om du får hicka? Hickar
Kaffe, te eller inget? Kaffe oftast. Men gillar te också 
tycker du om ditt liv? Ja
har du masserat någon? Ja
vad är ditt turnummer? 3
har du ont någonstans nu? Inte just nu, tack som frågar
vad drack du senast? Mjölk
favoritlåtGillar mycket
drömyrke - Jadu..
favoritfilmBl.a Heartbreak hotel och twilight. Jag tjatar ut filmer.
favoritsportInnebandy
kan du skruva tunganNej
vifta på öronennej
vilka länder besökte du 2009Mallorca

vilka länder ska du besöka 2010Inget planerat. ÄN.
vad är du rädd förFåglar mest. Blä
vad är du på för humörGlad
stava ditt namn utan A – Mtild Edström
vad är ditt senast inköp - Choklad
vart önskar du att du var just nu Hemma hos Malin. Hihi
vem pratade du senast med i telefon – Oscar
har du gjort något du ångrar - Har jag nog
saknar du någonja
vad önskar duatt jag var rik
hur många skickade sms har duTog nyss bort alla
hur gammal är du om fem år - 23
beskriv dig själv med tre ordglad, snäll och positiv
ditt mål 2010STUDENTEN och fixa jobb. och Körkort
vad får dig att må brakärlek, vänskap, träna
vad gjorde du för tre timmar sedan – Hade lektion
har du några planer för kvällen – Ja
hur många kontakter har du på msnFör många
är du kär – Ja
hur skulle du beskriva 2009 - ett bra år
vad ska du göra nuvänta på Malin så vi kan åka till henne sen.


Kommentarer
Postat av: Sandra lindholm

Det var en otroligt rolig kväll. Och jag tycker definivt att vi ska göra omdet!

Och förresten så har du en satans snygg blogg :)

2010-03-09 @ 14:44:35
URL: http://ssssunshine.blogg.se/
Postat av: ida henriksson

sv; jaa gumman :) bloggen blev riktigt snygg!

lite mer vårig och så :)

2010-03-09 @ 16:54:50
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/
Postat av: Lina

haha oj jag kommenterade till fel :) nej det är lungt <3

2010-03-10 @ 15:13:41
URL: http://caroliamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0