AVATAR

2010-03-04 @ 16:30:38 My life in words Permalink
Igår när jag skulle hålla kickboxningen så var det ingen som kom. De har ju sportlov så de var nog borta. Men det var ingen fara för mig, för jag gymmade i 45min innan jag började duscha och så.

När jag var klar så gick jag in mot södertälje, jag orkade inte vänta på bussen.
Väl framme i södertälje c så stod Oscar där och väntade. Vi skulle bli upphämtade av Kristofer, Eve och Bella.

Filmen vi såg på Heron var somsagt Avatar. Den var bra men jag hade för höga förväntningar. Men den var helt klart godkänd.

Efter filmen så fick vi skjuts hit och vi somnade rätt så fort.

Idag så tänkte g åka till gymmet, men kände mig lite krasslig och har GRYM träningsvärk från de tre träningspassen från igår. Så tänkte vila upp mig tills ikväll då jag har träning med laget.

Jag har även vart en sväng förbi stan och ändrat tid till nagelförlängningen som jg fått av svärfar. Så nu ska jag göra det lagom till studenten =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0