9 Mars, 2010

2010-03-09 @ 12:43:37 My life in words Permalink

Jag har slutat skolan för ett tag sen, men är kvar här.
Anledningen är för att jag väntar på Malin. Jag ska nämligen hem till henne och gosa.

Lite senare ikväll vid sex tiden så kommer resten utav laget och även D3 laget dit. Vi ska fika och snacka om säsongen och ha det trevligt. Gun's fika är alltid bäst. Så jag längtar.

Nu när jag ändå är kvar i skolan så tänkte jag göra klart en läxa som jag inte gjort. I hälsopedagogik.

Senare ikväll så ska vi hämta upp Oscar också - myskväll.


Kommentarer
Postat av: Lina

ja det var faktiskt bra!haha nu har alla som jag på bloggen;) <3

2010-03-09 @ 17:20:19
URL: http://caroliamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0