2 år med världens bästa ♥

2010-03-23 @ 13:10:55 Kärlek Permalink

Idag så har jag och världens bästa människa, Oscar Janthe vart tillsammans i 2 år.
Det har verkligen vart de bästa och finaste 2 åren i mitt liv.

Du är det finaste som finns, både på in-och utsida. Du gör mig till världens lyckligaste. Jag älskar dig av hela mitt hjärta. Det finns ingen som dig och jag är glad över att jag fann dig.

Vi har vart igenom med och motgångar, dock väldigt få motgångar. Men vi hör ihop. Det finns ingen snällare person än dig. Vi har alltid roligt tillsammans. Du är den underbaraste som finns.

Tack för att du finns och för att du är underbar precis som du är. Och tack för att du gör mig till världens lyckligaste flickvän.
23 mars 2008 ♥


För att beskriva hur mycket jag älskar dig skulle ta år.
Men jag hoppas du förstår


Kommentarer
Postat av: jenn

åh man får ju rysningar haha, grattis på 2 års dagen till er båda :)

2010-03-23 @ 14:21:59
URL: http://jenniferforsell.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0