16

2010-03-16 @ 19:42:32 My life in words Permalink

Idag har vart en rikig plugg-dag. Jag har religions prov imorgon, så just nu så är det bara Islam, Kristendom och Judendom som gäller. Sjukt tråkigt enligt mig, men bara att plugga.

Har vart hos Oscar idag och pluggat. Oscar kom även dit med Robin och Henke. De pluggade också. När vi pluggat ett bra tag så kom Ängla och ville mysa. Vi alla satt i Oscars 1.20 säng och kollade på en film som vi inte såg klart på.

Jag fick iallafall skjuts hem och här är jag. Ingen träning för min del eftersom att jag verkligen måste plugga till provet. Så jag ska fortsätta nu :)

Kommentarer
Postat av: ida henriksson - this is my life

duktig du är! :)

2010-03-16 @ 19:47:28
URL: http://idahenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0