10 mars, 2010

2010-03-10 @ 12:41:35 My life in words Permalink
Sitter just ni med Sarah i datasalen. Vi väntar på att religionen ska starta.
Vi ska ha genomgång för provet vi har nästa vecka.

På engelskan i morse så höll vi på att förbereda oss inför nationella. Hoppas vi har mer tid att göra det, men det tror jag. Är inte så taggad på det.

Igår så var jag somsagt med Malin. Jätte mysigt. Vi pratade och hjälpte Gun och fixa inför kvällen då alla i laget och D3 kom. Det blev proppfullt men det var trevligt. Jag åkte iväg tidigare till Nykvarn för att se match med Oscar också. Nykvarn mot Telge.

Resten av kvällen bjöd på Tv och mys.

Idag så blir det i princip att komma hem och äta och sedan dra igen. SKa nämligen jobba. Oscar kommer även ikväll. Han åker till Gotland imorgon för att spela sin sista seriematch. SÅ jag ska köpa hem lite gottis :)


Kommentarer
Postat av: jenny

SV; Tack :) jag har inte sätt en ända med leopard :D hehe.



Men du har glömt att sätta in en bild & skriva ditt namn och sådär på den här sidan, alltså när man klickar in på komentar :D tänkte att du kanske missade det :) <3

2010-03-10 @ 16:02:04
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0