09.25

2010-03-19 @ 09:25:50 My life in words Permalink
Bara för att man fårsova hur länge som helst så vaknar man tidigt.. Det är typiskt.

Jag åkte iallafall åtta bussen med Oscar när han skulle till skolan, men jag gick av vid hans mamma. Ska plugga lite engelska hade jag tänkt mig.
Jag tänkte åka hem, men han ville att jag skulle stanna häroch vänta tills han kommer hem. Och det gör jag mer än gärna. Ska nog slå på en film och ta det lugnt en stund innan jag börjar plugga. Klockan är ju inte ens halv 10(!!)

När Oscar ska till gymmet lite senare så ska jag nog hem och ut och sprina eller powerwalka lite innan han kommer hem till mig. SKulle vilja åka till gymmet, men jag har inga grejer och jag orkar inte åka hem och sen till stan igen. Det får jag kalla mig för lat för.

Ikväll blir det mys hemma hos mig. Och imorgon så ska vi kolla på Mathildas (Oscars lillesysters) sammandrag här i björkesta. Hihi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0