torsdag

2010-07-15 @ 18:23:06 My life in words Permalink
Jobb, jobb och jobb. Det är det som händetr i mitt liv, pussarna och kärleken från Oscar får mig att orka.

Jag saknar även mina vänner. Men imorgon träffar jag några utav dom iallafall. Man kan inte alltid få som man vill, och jag jobbar varje dag i princip och det är bra för jag behöver verkligen pengar eftersom att jag inte har något jobb till hösten...ÄN!

Idag så ska jag plugga teori hela kvällen, eller nästan. Måste städa också och lägga mig tidigt. För trots att jag är ledig imorgon så ska jag ha körlektion kl 7 imorgon bitti. Hejdå sovmorgon!
Jag ska även träffa Sara eftersom att bussarna inte gick sist så det hanns inte med :( men imorgon så!

Efter jag vart med Sara imorgon så ska jag hem och ta mig till stranden helt själv och plugga teori. Allt är bokat så nu jäääävlar!

Imorgon kväll så ska jag troligtvis också vara med mina fina tjejvänner, sen utgång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0