Time over

2010-07-05 @ 08:49:31 My life in words Permalink

I dag vaknade jag utav klockan vid haöv 8. Jag traskade upp och gjorde frukost på sängen till min morgontrötta man som också ska jobba idag.
Sen så åt vi frukost i sängen tillsammans innan han var tvungen att åka. Då klädde jag på mig och nu dricker jag kaffelatte.

Idag har jag ett låångt arbetspass, nämligen från 10-22. 12 timmar alltså. Har packat med mig två matlådor och nyponsoppa. Hehe :)

Det är fortfarande dålig uppdatering här, men har varken haft tid eller lust. Denna vecka har verkligen känts som semester,  slapp, bad och sol och massa mys. Den har vart kanon. Så jag har inte vart inne på datorn så mycket. Men hade lite dötid nu.

I lördags blev jag ju inringd till jobbet, men från och med idag så börjar mitt sommarpass på riktigt. Är både skönt men när det är så fint väder som det är så vill man helst ligga på en strand. Men jag har ju iallafall ett väldigt skönt job där man kan vara ute och hitta på grejer.

Jag lovade er även massa bildbomber, ni har fått en, men fler kommer ikväll eller imorgon ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0