Mys

2010-07-02 @ 21:54:02 My life in words Permalink

Idag har jag och oscar hängt vid poolen hela dagen. Eller imorse var jag på körlektion som gick galant, han säger att jag inte behöver så många till. Halkbana är bokad och ska snart boka allt annat!

Annars idag så har vi och min familj vart på middag hos farmor och farfar, jätte mumsigt. Vi har även haft 2 keliga igelkottar där?! haha.
Vi gick hem vid halv 9 och nu tittar vi på fotboll, eller Oscar. Jag pluggar lite teori :) Har även bakar negerbollar  som vi snart ska mumsa på tillsammans med cola, och en film efter forbollen ♥ Min pojkvän är världens mysigaste.

Imorgon väntas jobb. Nu startar mitt jobbpass on real. Roligt, men come on. 30grader imorgon. Hmm, hoppas vi badar :)

jag och fyra av mina älskade vänner har även bokat resa nuu. 21-28/8 åker vi till rhoooodos, sjukt kul brudar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0