Hinner inte

2010-07-07 @ 11:14:28 My life in words Permalink
Jag hinner verkligen inte sitta här. Men faktiskt går det ingen nöd på mig. Läsarna verkar stanna kvar också.

Jag gör något hela tiden, jobbar jag inte så kör jag, eller är med någon. Är ute eller något liknande. Att sitta inne vid datorn känns inte lika lockande nu. Finns så mycket bättre man kan göra.

Idag så har jag iallafall vart på körskolan, sen tandläkaren och fixat en gammal lagning som försvunnit eftersom jag gnisslar tänder på nätterna. Ska tillbaka efter de haft semester IGEN för att fixa en nattskena. Vilket känns bra, jag vill ju inte förstöra mina tänder.

Jag kom iallafall nyss hem och ska snart starta ett teoriprov på datorn. Sen så ska jag sova lite innan jag ska tillbaka till körskolan och ha en dubbelektion. Det är inte många kvar nu...

Och efetr det så ska jag hem. Ska laga tacos till familjen, älskling kommer också. Sen blir kvällen av att plugga teori och umgås med min loverboy.

Innan jag åker ska jag också lägga in bilderna jag tjatat om i dagar nu. promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0