buhu på mig

2010-07-15 @ 21:13:14 My life in words Permalink
Idag har jag inte vart på topp-humör, kan jag nog säga. Jag har nog fått för lite kärlek idag.

Jag ska iallafall strax göra mig i ordning för sängen, och sedan börja läsa i teoriboken tills jag somnar. Måste ju lägga mig tidigt ikväll för jag har tidig körlektion imorgon.

Förövrigt så har halva sommaren gått nu, det är mitten av Juli och dagarna bara flyger iväg, det är helt sjukt. Förra sommaren var jag borta hela lovet.
Men inte nu, jag har i och försig inget lov nu heller. Är iallafall sjukt glad att jag har jobb. Jag skulle aldrig palla med att vara hemma när alla andra jobbar. Pengar får jag ju också!

Jag har iallafall Rhodos att se fram emot. Och näste helg som kommer vill jag även hitta på någonting, för det är den ända helgen som jag är ledig lördag OCH söndag. Nått händer nog...


Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi tack gumman! och tack för den fina presenten idag! <3

2010-07-16 @ 12:49:34
URL: http://johansson88sara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0