-

2010-07-01 @ 13:58:14 My life in words Permalink

60års festen igår var jätte trevlig. Ninna hade jätte roligt och det hade resten med. Vi kom hem vid halv 12-12 och jag och oscar däckade direkt i soffan och vaknade vid 3 och gick till sängen.

Idag har vi tagit det lugnt och haft det mysigt. Oscar skjutsade hem mig vid 12 och här sitter jag. Ska lägga in bilder på datorn lite senare. Men nu blir det teoriplugg innan mamma kommer hem för då blir det övningskörning. Ska även till Belinda och mysa sen ikväll ♥


Kommentarer
Postat av: felicia

Stämmer alldeles utmärkt.

Väldigt billigt och bra måste jag säga:)

Hur känns allt nu efter studenten och så?

2010-07-01 @ 22:57:35
URL: http://fhammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0