Torsdag 25/2

2010-02-25 @ 14:00:59 My life in words Permalink
Nu så har jag nyss haft matte pros, gjorde alla frågor jag kunde. Och det kändes bra. Fast ioförsig så tyckte jag ju det sist och det gick ju som det gick...

Äsch, jag har slutat nu iallafall. Blir att åka hem och äta och plugga lite innan jag ska jobba. Blir lite stressigt eftersom jag slutar jobba vid åtta och då börjar min träning. Men jag får skynda mig.

Annars idag så vet jag inte vad jag ska göra, blir nog att jag åker och sover i nykvarn inatt. Alltid lika mysigt.


En gammal bild, men komiskt nog så har jag dessa kläder på mig idag OCH toffs :)


Kommentarer
Postat av: Lina

fina fina fina du <3

2010-02-27 @ 15:45:39
URL: http://carolinamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0