To do today

2010-02-22 @ 09:24:51 My life in words Permalink

Idag så hade jag tänkt göra mycket. Är i skolan just nu och har precis gjort prov som gick galant. Och efter det så hade jag tänkt gymma. Men får se om bussarna kommer dit. Imorse så var bussen jätte försenad och det kom nästan inga bussar pga denna kyla. Alla busshafförer som var i trafik sa att man borde gå hem.

Men jag ska iallafall prova att åka till gymmet för jag börjar inte förens halv ett nu. Så det blir att åka tillbaka till skolan då.

Sen efter allt åkande så ska jag till Oscar där jag ska plugga med honom. Båda har massor att plugga till. Så då kan vi lika gärna göra det tillsammans, vi har blivit riktigt bra på det.

Vid sju så börjar jag jobba också, ska hålla passet vattenaktivitet i en timme. Sen blir det att åka hem och mysa med Oscar som kommer vara där och vänta på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0