Hockeeey

2010-02-19 @ 22:22:26 My life in words Permalink
Just nu så sitter jag och Oscar och tittar på Sverige - Vitryssland och det ser bra ut.

Dagen har vart lugn och mysig, jag slutade vid 12 och åkte direkt hem till Oscar. Vi gick med pulkan och hämtade Ängla på dagis. Jag fick även åka pulka dit, Oscar drog mig. Haha..
Vi lekte iallafall med henne och gosade.
Till middag så blev det tacos som är så himla gott. Och sedan lite Let´s dance innan hockeyn började.

Och nu så svullar vi godis så det bara knakar.

Imorgon så ska vi iväg och kolla på Avatar om vädret tillåter. Hoppas verkligen det. Skulle vara super mys. Har även börjar på min projektrapport nu, som jag måste fortsätta med..

Ingen match i helgen heller eftersom vi hade det igår, blev förlust. Men det gick ändå bra för mig. Gjort det två matcher nu, så jag är väl nöjd. Fåt massa credd från tränaren också :)

Men nu ropar Orvar. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0