24 februari

2010-02-24 @ 11:16:42 My life in words Permalink

Efter träningen igår så tog jag bussen till O:s pappa. Där bjöds det på mycket goda hamburgare (har jag nämnt att Oscars pappa är en hejjare på att laga mat?) Fick i mig en och en halv sen så var jag proppmätt.
Jag och Oscar fick även varsin noblessask som försenad alla hjärtans dags present. Mycket gott.

Igårkväll så var jag så himla trött så jag och Oscar lade oss i sängen och myste och somnade ganska fort till ett avsnitt utav mäklarna.

Igårkväll så läste jag även massa kapitel ur engelska boken, och imorse så läste jag ut den. Jag trodde nämligen att vi skulle ha prov på den, men tydligen så sköt han upp det tills efter lovet. Det är alltid typiskt att det blir så när jag är redo...

Efter skolan så ska jag gå på stan en stund med Oscar, hinner nämligen inte hem innan jag ska iväg igen. Ska nämligen på teater - Hamlet med svenska B kursen. Inte så värst roligt, men man måste ju.


Min fina syster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0