One day left!!

2010-12-30 @ 20:04:49 My life in words Permalink
Solduschningen var verkligen härlig. Stunden innan där på spa:t var också mysigt. Ska nog ta med mig tjejerna på spa inom kort. Det tycker jag att vi förtjänar :-D

Nu är jag iallafall brun, men sjukt orolig att bli fläckig. Men det tror jag inte, iallafall inte tills imorgon.

Längtar galet tills imorgon. För er som inte vet så ska vi vara hos min pojkvän med massor med vänner, vi blir runt 20. Jag och Sarah har delat upp så alla köper lite mat var, lite knytis. Jag och Oscar ska fixa efterrätten bland annat.
Vi har även gjort lag och så har vi kommit på massor med lekar. Kommer bli sjukt roligt.
Och alla som säger att nyår är överskattat har förmodligen inget att göra.. Men jag kommer ha det grymt.

Oscar är nu på hockeyn med sin papi, jag ska hämta honom där sen. Vi ska sova här, fast blir en tidig uppgång för vi ska till maxi och köpa det allra sista.

Nu ska jag kolla lite på Victoria secret show. Om man hade de kropparna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0