Söndags mys

2010-12-19 @ 14:36:58 My life in words Permalink
Igår var jag och Oscar i södertälje och köpte lite klappar. Nu är jag i princip klar, har Oscars kvar men den ska fixas imorgon. Har även lite smågrejer kvar, men det fixar jag nog också imorgon.

På eftermioddagen/kvällen igår så var vi hos Sarah Dahlström och firade henne eftersom hon fyller 20år idag. Grattis! Vi stannade i några timmar men blev inge dricka eller så för mig eller O. Han har match idag och jag hade bilen och var supertrött efter veckan som varit.

När vi kom hem till O så tittade vi några avsnitt OC och sen somnade vi i soffan.

Idag så har jag vart med och bakat oeooarkakshus med Ängla. Tog inga kort så ni får se sen, 1000 nonstop var det på iallafall :-D

Annars så ska jag bara ta det lugnt ikväll, fixa lite med klappar och städa :-)


Kommentarer
Postat av: Emma

<3<3<3<3

2010-12-19 @ 20:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0