Solduscha imorgon

2010-12-29 @ 23:21:57 My life in words Permalink
Sitter just nu här på jobbet. Alla sover, eller är iallafall helt tysta. Jag är inte ens trött och har inget att göra. Glad att jag tog med datorn faktiskt. Blir nog några oinresanta inlägg här ;)

Zorro går iallafall just nu på TV:n så den kommer jag lite halft på. Har den hemma så har sätt den 100ggr så jag vet hur den slutar, men ändå. Något att fördriva tiden med.

Imorgon så slutar jag jobba vid 9 och då blir det nog raka vägen hem. Sen ska jag få låna bilen och då drar jag nog till stan en stund. När jag sovit lite hemma, hehe.
Vid 15 ska jag hämta Elin och då ska vi till hotell skogshöjd. Vi ska nämligen solduscha där. Längtar, och hoppas verkligen inte att det blir några fläckar på mig. haha


förhoppninsvis blir jag lika brun som dessa killar...

Kommentarer
Postat av: sarah :-)

Heej gumman.. såg att du ska solduscha? När jag gjorde de fick jag fläckar på mest hela kroppen och jag blev inte alls så brun som dom får de att låta :-P dock gjorde ju jag i eskilstuna :-) lyyyycka till <3



ps. kan inte du skicka bilderna ni tog när vi var hemma hos er :)?



PUUUUUSSS <3

2010-12-29 @ 23:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0