Sista ruschen

2010-12-29 @ 13:54:53 My life in words Permalink

Morsning! Bion igår var helt okej, filmen jag såg innan också. Men jag föredrar verkligen ettan. Den var bäst enligt mig.

Idag så börjar jag jobba vid 16, och så har jag jouren. Jag sover alltså där. Det är skönt att det är sovande jour, dock är det väldigt svårt att sova där tycker jag. Men får hoppas att det går bra.
Ska ta med mig OC boxen och datorn :-)

Imorgon så ska jag fixa det sista inför nyårsaftonen som kommer spenderas med härliga människor hos Oscar. Jag och Elin ska solduscha imorgon eftermiddag på skogshöjd också. Första gången för min del. I like!


Mirvis, ska vi köra denna på nyår? ;)


Kommentarer
Postat av: Mirva

självklart ska vi köra den ;) en klassiker nu!

2010-12-29 @ 19:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0