Dan före dopparedan

2010-12-23 @ 23:55:44 My life in words Permalink
Imorgon(el.snart) är det julafton. För några år sedan gillade jag inte julen av massa olika skäl, men nu gör jag turligt nog det igen.
Det är så mysigt och så älskar jag att ge paket och göra folk glada. Att alla är samlade är det bästa.

Idag har jag annars jobbat, 9-15. Det var galet lugnt på jobbet så dagen flöt mest på. Fikade och myste med Mirva på stan efter jobbet också. Och så mötte jag upp O på stan också, vi handlade det allra sista och hade det gosigt.

Fick även hem kläderna jag klickade hem för några dagar sen, den röda var lite lång, men annars ör jag hel-nöjd.

Min kväll har spenderats i Nykvarn och beställde hem rhodos med älskling, och så gav vi bingolotto ett försok, fast det var INTE min grej. Usch. Åkte iallafall hem vid 9 och städade rummet och slog in de sista. Smakat på julskinkan har jag också gjort och det var grym :-)'

Nu ska jag in i duschen och sen kolla Astrid Lindgrens jul med Bellus som blir övernattare i min säng ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0