A perfect day

2010-12-25 @ 13:41:42 My life in words Permalink
Min Julafton har vart helt underbar. Fått allt jag önskade mig och mycket mer. Men bästa av allt var att jag umgicks med min och oscars släkt (både på mammans och pappans sida) vlket var underbart.

Jag började min julafton hos mig. Jag och bella sov i min säng och vaknade utav att vi hörde att alla var vakna vid 9. Vi öppnade lite paket och hade en mysig morgon med god frukost och allt som hör till.
Sen fixade vi oss och åkte till Mormors och Josefins gravar. Vi tände ljus och gjorde fint ♥

Efter det åkte jag till Oscars pappa där han redan var och vi åt skinkmacka och pepparkakor och öppnade paket. Vid 2 for vi vidare till hans mamma där alla redan var. Väl där åt vi god julmat och hade det bra innan Tomten kom, som Ängla längtat efter.
Sen öppnade vi massor paket och jag fick med mig massor fint. Sen fikade vi och umgicks innan vi åkte till mig vid 6.

Då åkte vi till farmor och farfar och där var min släkt och vi åt lite mera och sen öppnade vi paket igen. Jag fick så himla mycket fint utav alla, tack så jätte mycket. Ni är världens bästa!!

Vid 9 så åkte vi hem hit och drack té och spelade wii. Vi systrar fick JÄTTE mycket wii spel och grejer till de av mami och papi. Så det var jätte kul. Sen somnade jag och O i varandras famnar efter en helt perfekt dag ♥

Nu är det bara att tagga om, för det blir utgång med mina bästa :D

Kommentarer
Postat av: j

Åh vad mys!!! Själv jobbade man och fick stressa hem för att hinna se kalle och så vidare :( haha :D

2010-12-25 @ 14:14:08
URL: http://jjeennyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0